Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 5 квітня 2024 р.

Здоров’я – мудрих гонорар.

    Найголовніше в житті кожної людини – здоров’я. Ніякі досягнуті цілі в житті не приносять повного щастя, якщо немає здоров’я. Тому дуже важливо вести здоровий спосіб життя, не дивлячись на вік.

     Здоровий спосіб життя – це система поведінки людей, яка направлена на постійне фізичне вдосконалення, культуру харчування і взаємних стосунків, повноцінного сімейного життя, високу творчу активність, високоморальне відношення до навколишнього середовища, людей і самих себе.

     Для того, щоб підкреслити важливість збереження здоров’я, закликати нас берегти власні сили і вчитися звертати увагу на сигнали, що подає організм, для знання знаходити ліки для себе, в приміщенні бібліотеки діє бібліотерапія «Ліки у природі – в саду і на городі».

     Бажаємо всім міцного здоров’я!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Василь Шевчук

        Цього року 30 квітня український письменник Василь Андрійович Шевчук відзначає – 92 рок и від дня народження. До цієї дати  хочемо ...