Шукати в цьому блозі

середа, 11 травня 2022 р.

Бережіть найцінніше! з днем сім’ї.

    “Родовід, родина, сім’я… То наші мами й тати, дідусі і бабусі. Сім’я тим міцніша, чим сильнішою є дружба, взаємодопомога і злагода в родині. І глибоко символічно, що саме в яблунево-бузковому травні світ відзначає Міжнародний день сім’ї”

     Сім'я для багатьох це притулок і гавань у важкі часи, і саме з рідними людьми завжди хочеться розділити свою радість і позитивні почуття. Близькі люди з самого раннього віку - наша підтримка і опора. День сім'ї 15 травня покликаний нагадати про сімейні цінності.

    До такого сімейного дня ми підготували виставку журналів «Люди і долі» В який можна прочитати дуже гарні і душевні розповіді про сім’ї.

     Немає міцніше на землі союзу, ніж щаслива і дружна сім'я. Це і початок нового життя, і продовження прекрасного роду, і шанування святості традицій. Сім'я - це найвище щастя, яке людина може створити сама. В Міжнародний день сім'ї, хочеться побажати: нехай дитячий сміх лунає всюди, а рідні будуть вам вірною опорою. Нехай вас завжди зігріває тепло любові. Бажаю вашій родині бути квітучою, дружною і згуртованою. Благополуччя і добра всім родинам!

    Бажаємо щоб всі наші українські чоловіки повернулися живими додому. Для возз’єднання з своєю сім’єю. Щоб нарешті наша рідна земля стала вільною від цього лиха.       

    Все буде Україна!

Немає коментарів:

Дописати коментар

"До дня пам'яті та примирення"

       8 та 9 травня відзначаються Дні пам'яті та примирення, присвячені пам'яті жертв Другої світової війни.        Перемога на...