Шукати в цьому блозі

четвер, 6 квітня 2023 р.

 

       Найголовніше в житті кожної людини – здоров’я. Від стану здоров’я залежить все в нашому житті. Для того, щоб підкреслити важливість збереження здоров’я, закликати нас берегти власні сили і вчитися звертати увагу на сигнали, що подає організм, було створене особливе свято.

       Всесвітнього дня здоров’я – загальне охоплення послугами охорони здоров’я: для всіх і всюди, а гасло цьогорічного дня – «Здоров’я для всіх!».

     До Вашо уваги ми підготували книжково-ілюстративну виставку «Бережіть своє здоров’я», присвяченій цьому святу, на якій можна дізнатися про цілющі дії рослин, води, їжі, а також про таємничі місця України, де можна почерпнути здоров’я і довголіття.

     У Всесвітній день здоров’я ми бажаємо всім його надійного зберігання. Всім хворим – якнайшвидшого одужання.  Всім нам – бути здоровими і життєрадісними! Зі святом Вас!

Немає коментарів:

Дописати коментар

9 травня – День Європи

     Цьогоріч Україна відзнача є День Європи разом із країнами Європейського Союзу – 9 травня. Адже ми - частина родини європейських держ...