Шукати в цьому блозі

вівторок, 13 квітня 2021 р.

До Всесвітнього дня здоров`я!

        "Буде здоров`я - решта все додасться" - так звучить багатовікове спостереження.

        Здоров'я - це справжнє багатство, наявність якого ми інколи ігноруємо. Власне здоров'я дуже легко втратити.

       Міжнародний день, спрямований на залучення широкої громадськості до цієї проблеми - Всесвітній день здоров`я - відзначається щорічно 7 квітня.
       Це свято увійшло в традицію з середини минулого століттяґ. коли було створено Всесвітню організацію охорони здоров`я - "ВООЗ".

        Саме 7 - го квітня 1948 року було прийнято статут ВООЗ, тоді ж і виникла ідея проводити це міжнародне свято.


          В приміщенні Біликівської сільської бібліотеки організована книжкова виставка « Здоров’я – це ранок із свіжим повітрям».

        Профілактика та увага до власного здоров`я - основна мета в цей день. Здоров'я може мати дуже дорогу ціну.

       Зичимо усім бути здоровими і життєрадісними!

                                                                                     Наталія Ганженко.

Немає коментарів:

Дописати коментар

9 травня – День Європи

     Цьогоріч Україна відзнача є День Європи разом із країнами Європейського Союзу – 9 травня. Адже ми - частина родини європейських держ...