Шукати в цьому блозі

середу, 13 травня 2020 р.

«Без сім’ї свого роду нема нації, народу!»


                                   

 У травневі сонячні дні, коли все навколо буяє в яскравій зелені, відзначаємо свято сім’ї, адже без неї немає щастя на Землі. З родини йде життя людини і справжній успіх вирости в дійсно здоровій щасливій сім’ї, в мікрокліматі добра і взаємоповаги. Адже мудрість родинної  любові неоціненна.
Із сім’ї починається життя людини. Родина – наш надійний притулок у безмежному і не завжди дружньому світі. І кожен із нас обов’язково має вносити свій вклад у щастя своєї родини.
До Всесвітнього дня родини Біликівська сільська бібліотека - філіал пропонує вам познайомитися з книгою Гутніченко Алли. Незвичайні професії.
   Про дивовижну, люблячу родину  неймовірних мрійників. Які люблять та поважають один одного. А розповість вам про неї хлопчик Андрійко.

  Мій тато - палеонтолог. Кожного дня ми дізнаємося про рослини і тварини, що існували на нашій планеті. 
   Моя мама - флорист. Тож вдома в мене завжди затишно і красиво. 
  Дідусь розводить бджіл, щоб мати смачний мед. Який ми кожного вечора смакуємо.

  Бабуся Софія - сурдоперекладач. Вона спілкується з людими по особливому - мовою жестів. Вона дуже чуйна і ніжна.

 Другий дідусь Олексій працює - тітестером, тобто дегустатором чаю. Не дивно, що мед ми смакуємо із найароматнішим чаєм. 

 Моя сестра Іра - ветеринар. Вона турботлива і ласкава. Для сімейних обіймів у нас вдома живуть різні тваринки, яких ми любимо.

    Кузина Лілі - кінолог. Вона терпляча і врівноважена. І я тепер розумію,  чому собака друг родини.

 Кузен Олег - пілот повітряної кулі. Влітку ми всією родиною подорожуємо.

 Дядько Ігор -  піцайола. Здогадайтесь, яка наша улюблена страва? 

 Тітка Оля - архітектор. Іноді мені здається, що вона знає все.

Сестра Зоя - склодув. Одного разу всією родиною на її фабриці спробували виготовити  ялинкові прикраси.

Дядько Віталій - астроном спостерігач. Ми з ним вивчаємо небесні тіла через телескоп.

Я дуже їх усіх люблю. Бо сім`я - це багатство.
Цінуйте свої родини, оберігайте і підтримуйте. Бо вони  найдорожчі у нашому серці.
                                                                       Наталія Ганженко.
                                       Бібліотекар Біликівської сільської бібліотеки – філіалу.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Природа навколо нас.

    2 2 квітня – Всесвітній день Землі! В ці дні пробуджується природа і починається новий рівень її розвитку.     Мета цього дня - п...