Шукати в цьому блозі

субота, 11 вересня 2021 р.

Спорт – здоров'я, сила духу і краси.

     Суттєве значення в патріотичному вихованні має фізична підготовка сучасних школярів. День фізичної культури і спорту, який відзначається в другу суботу вересня, покликаний виховувати молоде покоління національно-свідомими громадянами-патріотами.

    Спорт – невичерпне джерело життя, сили і краси. Спорт – це ціла наука, філософія, що не приймає ні алкоголю, ні тютюну.

   Спортивний день має тематичний характер  і має на меті познайомити  якомога  більше  наших  учнів  із різними  видами  спорту та рухової активності. Проходить  він  у формі спортивного уроку «Спорт! Спорт! Спорт».




  Про Україну – сильну і спортивну державу, про олімпійців, які примножують славні традиції вітчизняного спорту, прославляючи Україну в світі, про здоров'я та гарне самопочуття, яке спорт дарує людині, розповідають книги представлені на книжковій виставці «Я СПОРТ люблю».

   В цей святковий день щиро бажаю усім Вам міцного здоров’я, добра і щастя, великої наполегливості і наснаги, удачі та підкорення нових спортивних висот в ім’я процвітання України!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

9 травня – День Європи

     Цьогоріч Україна відзнача є День Європи разом із країнами Європейського Союзу – 9 травня. Адже ми - частина родини європейських держ...