Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 6 листопада 2020 р.

«Прочитав – сподобалось, раджу другим!»

     Що краще читати восени? Все залежить від того, які асоціації  виникають у Вас зі словом «Осінь»:«листя», «природа», «дерева», «кохання», «посмішка», «гарний настрій»…

     Біликівська сільська бібліотека  пропонує книги для тих, хто прагне, щоб їхнє буденне життя стало щедрішим на добро, красу, романтику та любов.  Ми впевнені, що туманність розсіється і що насправді все буде добре!

 Холт Виктория. Чертополох и роза. Шлюб за політичним розрахунком? Ну що ж, така доля всіх королів, тут нічого не подієш. Адже він і справді мав піклуватися про процвітання Шотландії і про встановлення добросусідських відносин з її одвічними ворогами, котрі облаштувалися по ту сторону південного кордону. Досягти миру було найпростіше, уклавши шлюбний союз між двома королівськими будинками. Навколо заговорили про довгоочікуване об'єднанні Англії і Шотландії, про майбутнє мирне виростання Троянди і Будяка. Але чи була досяжна ідилія? Чи могло статися таке небувале чудо - нехай навіть при активній участі Тюдорів і Стюартів?

  Холт Виктория. Страстная Лилит.  Роман розповідає про життя двох дівчат - Аманди Лей, дочки англійського поміщика - аристократа, і її ровесниці, простолюдинки Ліліт Треморні. З ранніх років відрізняючись від однолітків непокірним характером, честолюбством і прагненням піднятися по соціальних сходах, Ліліт дуже скоро зрозуміла, яку владу над людьми має той, хто володіє їх таємницями ...  Батько Аманди, суворий побожний пуританин, вирішує видати дочку заміж всупереч її бажанню. Енергійна і зухвала Ліліт вмовляє тиху і лагідну Аманду бігти в столицю. Двох юних провінциалок, пов'язаних до того ж загальною сімейною таємницею, в Лондоні чекають незліченні пригоди ...

Холт Виктория. Беспутный лорд Роберт. Принцеса Елізабета любить мене. Нас розділяла решітка, я не міг наблизиться до неї, і все ж я впевнений у її любові. Якщо вона стане коли-небудь королевою, мене чекає велич ... велич, якого не досяг мій батько ... велич, якого він бажав своєму синові. Я думаю про нашого діда, скромному адвоката, сина фермера, який піднявся до радника короля. Я думаю про свого батька, який став протектором Англії, майже королем, яким він бажав бачити мого брата Гілфорда. За два покоління Дадлі піднялися з невідомості до величі ... тільки для того, щоб померти на ешафоті. Я з третього покоління. Я не повторю їх помилок. Бути може, Дадлі третього покоління стане королем ...

                                                           Наталія Ганженко.

                                  Бібліотекар Біликівської сільської бібліотеки – філіалу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Природа навколо нас.

    2 2 квітня – Всесвітній день Землі! В ці дні пробуджується природа і починається новий рівень її розвитку.     Мета цього дня - п...