Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 6 листопада 2020 р.

«Детектив очима жінки»

     За що ми любимо детективи? Кожен у них знаходить своє. Одним подобається позмагатися з автором і вгадати злочинця з перших сторінок, іншим цікавий  сам процес розслідування. Для всіх шанувальників цього популярного жанру бібліотека  підготувала книжкову виставку Дар’ї Донцової.

Донцова Дарья. Надувная женщина для Казановы. Хозяйка Івана Подушкина, секретаря бізнес-вумен Нори, знову надумала пограти в великого сищика! Їх клієнт уклав парі з якимось грошовим мішком, що знайде в незнайомому місті людини, якого ніколи в житті не бачив. Відомо лише, що його звати Михайло Стриженов. Тепер саме Ваня повинен носитися в пошуках Михайла по крихітному чеському курорту Ковальський. Ваня одразу вийшов на слід Стриженова. Однак радів він рано: всі, що близько знали Михайла, мруть, як мухи ....

Донцова Дарья. Император деревни Гадюкино. Мені, відомої сищіци Євлампії Романової, теж треба іноді відпочивати - так, у всякому разі, вважають мої близькі. Ось вони і відправили мене в модний санаторій «Вілла Белла» з таємною надією, що я знайду там собі багатого залицяльника ... Жартівника Макса, відразу приклеїли до мене немов банний лист, я всерйоз не прийняла, а зайнялася звичною справою - розслідуванням злочину. Я випадково почула, як медсестра Надя звинувачує одну з постояльців санаторію, Ніну Пронькіну, у вбивстві якогось факіра. А незабаром і одна, і інша гинуть при загадкових обставинах. Допомагати мені зголосився горе-залицяльник, який то пластикових тарганів відпочиваючим в чай ​​підкине, то черевики до підлоги приклеїть ...

Донцова Дарья. Смех и грех Ивана-царевича. Правду кажуть: звичка - друга натура! Давно вже Іван Подушкін не може виступати  у бізнес-леді Елеонори секретарем, але прибіг до неї на перший поклик! Звичайно, Норі знову знадобилися його послуги приватного детектива - до неї звернулася Людмила Вінівітінова-Бєльська і попросила розслідувати смерть її батька. Офіційно він помер від інфаркту, але деякі факти змусили старшу дочку запідозрити, що до загибелі тата доклала руку його друга сім'я. Правду кажуть: звичка - друга натура! Офіційно він помер від інфаркту, но деякі факти заставили старшу доньку запідозрити, що до загибелі тата доклали руку його друга сім'я. Ось і довелося Івану Павловичу приміряти на себе роль дворецького в княжому будинку! Насправді Вінівітінови-Бельские ніякі не князі, цю легенду вигадав прадід Людмили, і з тих пір ушлоє сімейство вміло нею користуватися. Але чому Іван раптом своїми очима побачив привид собаки-вбивці, якого батько Люди придумав для залучення в особняк туристів?

Донцова Дарья. Уха из золотой рыбки. Дашина подруга Ліка восьмий раз виходила заміж. Даша Васильєва і вся її родина погуляла на весіллі, а вранці в Ложкінє з'явилася ридаюча Ліка і повідомила - в першу шлюбну ніч чоловік зажадав ... розлучення. Прямо на весіллі Євген полюбив красуню-блондинку. А через день Даша дізналася, що Ліка, як Стенька Разін княжну, втопила чоловіка, тільки в Москві-річці. Даша в це не вірить, але є свідок, і на суді Ліка у всьому зізналася ...

Донцова Дарья. Лягушка Баскервилей.  Що можна подумати, зустрівши раптом на вулиці Москви, хай і жарким літом, що біжить босу жінку? Перша думка - вона божевільна. Друге - не злочинниця чи? Остання версія - в яблучко! Однак є одна маленька обмовка: Розалія Майкова поки тільки підозрювана. Правда, не в чому-небудь, а в убивстві. І біжить вона з міліції, примудрившись сховатися під час допиту. А за нею по п'ятах, розслідуючи смерть чоловіка втікачки, йде любителька приватного розшуку Даша Васильєва. До речі, на цей раз не за власним бажанням! Дашу попросив про допомогу полковник Дегтярьов. Вона і допомогла ... бігти Розі. Ох, що тепер буде ?! Жах! Даші явно не поздоровиться! Ну, вперед, за роботу, треба терміново знайти Розалію, а заодно і інших злочинців і злочинниць ...

Донцова Дарья. Любовь морковь и третий лишний.  Голову даю на відсіч - кожному з вас хоч раз хотілося виступити на сцені і зірвати шквал оплесків! А мені, Євлампія Романова, представилася ця приголомшлива можливість! Справа була так: мене попросила вийти замість неї на підмостки Жанна, актриса театру «Лео». І не думайте, що я зовсім забрехалась! Ніхто б не помітив підміни: роль покоївки була без слів, а всі актори в цій дивній п'єсі грали в масках. І раптом прямо під час вистави померла відома театральна прима Тіна Бурська. Всі впевнені - вбивця Жанна. Саме вона подала Тіні посудину з водою. Лише я одна точно знаю, що Жанна невинна. Адже отруйниця під маскою - це я! Що ж робити? Тікати ?! Але я вирішила поступити в точності навпаки - стрибнути в саме пекло ...

Донцова Дарья. Шопинг в воздушном замке.  Наше детективне агентство набирає обертів! Не можна, звичайно, сказати, що клієнт йде косяком, але без діла ні я, Євлампія Романова, - можна просто Лампа, - ні моя колега Ніна Косар, колишня колись міліцейським слідчим, не сидимо. Тільки ось знову мені роль доводиться грати - цього разу домробітниці в будинку дідуся-вченого. Ох, ну і квартирка у нього! Мало того що набита різними раритетами, так ще кругом одні тайники, секретні ходи, оченята для підслуховування-підглядання. Право, в подібних умовах просто неможливо працювати! Ось і не виконала я своє завдання - знала, що хтось буде робити замах на дівчину Віру, а її все-таки вбили. І дружину нашого клієнта теж! Нічого, розберемося, де наша не пропадала.

Донцова Дарья. Развесистая клюква Голливуда.  Якщо вашу бабусю звуть Білка, в супі плаває вермішель у вигляді черепів, а ваш будинок - готель під назвою «Кошмар в сосновому лісі», то це ... Ні, зовсім не фантазія божевільного казкаря, а нудні будні Степаниди Козлової! Так само, як і випадають зі стін скелети, бродять по коридорах привиди і калюжі бутафорської крові - саме так в їх готелі розважають гостей. А тепер ще додалися зйомки реаліті-шоу за участю нічого не підозрюють постояльців! Степаша б і рада виставити настирливих режисерів за двері, але Білка шалено зраділа головній ролі. Довелося підіграти улюбленої бабусі, в душі геніальної актрисі. Але незабаром Степанида знайшла в кутку біля комори ... труп, причому справжнісінький! Що ж, вона вміє все, навчиться і розслідувати злочини!

Донцова Дарья. Идеальное тело Пятачка.  Таня Сергєєва в шоці - у неї навіть кішки ніколи не було, а потрібно знімати стрес у карликового кролика розміром з ведмедя! Такі її нові обов'язки зоопсихолога: сліди зниклої дівчини, яку розшукувала Тетяна, вели в особняк бізнесмена Германа Кнабе, ось вона і влаштувалася туди на цю оригінальну посаду. Зате тепер Тетяна - своя в будинку, перед нею відкриті всі двері. А таємниць у садибі хоч греблю гати: бродить і дзвенить бубонцями привид, безслідно зникають покоївки, незрозуміло куди веде таємний хід. Необстеженою залишилося тільки підземелля, але Таня дізналася, на який камінь потрібно натиснути, щоб відкрився лаз, і безстрашно попрямувала прямо в невідомість!

Донцова Дарья. Завещание рождественской утки. І чому я, Віола Тараканова, не вмію говорити «ні»? Зазвала мене в гості начальниця піар-відділу видавництва, що випускає мої книги під псевдонімом Аріна Віолова, і ось уже я з коробкою піци під пахвою стою біля її будинку. Двері були відчинені, а будинок - порожнім ... Раптом я побачила у вікно, як непритомну Віру забирає на своєму плечі ... перевертень! Мене, звичайно, переконали, що це просто еротичні ігри, але на наступний день Віру виявили мертвою! Вона загинула в ніч на п'ятнадцяте грудня, і з'ясувалося: вже третій рік поспіль в цей зовсім не червоний день календаря хтось вбиває жінок, яких об'єднує одна прикмета - очі різного кольору. Таких досі вважають відьмами! Слідство веде мій колишній чоловік Олег Купрін, тому дізнатися все раніше його для мене справа честі! Але спочатку треба виконати незвичайне прохання видавництва - допомогти моєму вірному фанату Івану Зарецькому. Він хоче заздалегідь організувати ... свої власні похорони!

Донцова Дарья. Монстры из хорошей семьи. У кожної людини своя доля, свій хрест. Ось я, Віола Тараканова, і несу свій - постійно вплутуватися в кримінальні історії. Досить обтяжливо, треба сказати, але якби не ця моя властивість, де б тоді письменниця Аріна Віолова - під таким псевдонімом я пишу детективи - знаходила нові сюжети? А так вони самі мене знаходять. Наприклад, пішла я в бутик вибрати модний одяг і виявила під диваном в примірювальній дівчину Віру. Цікаво, вона і правда психопатка, який здається, і вбивця, як вона сама каже, або ... Звичайно, «або»! Природно, все підлаштовано! Але хто і навіщо зводить Віру з розуму, так ні - прямо в могилу? Треба розібратися, а заодно і новий детектив напишется. Отже, почнемо спочатку ...

Донцова Дарья. Живая вода мертвой царевны. Студентка Степанида Козлова з ніг збилася в пошуках другої половинки! А що робити, якщо в рідному педагогічному інституті хлопців дньом ​​з вогнем не знайдеш! Ось її подруга Наташка Орлова навчається у вузі, де дівчата в дефіциті, і крутить романи направо і наліво. Правда, після чергового пристрасного уїк-енду Наташа пропала! Стривожена Стьопа вирушила в альма-матер Орлової і дізналася там карколомну новину: та виграла супер-пупер-конкурс і незабаром збиралася відчалити на береги туманного Альбіону - на стажування в англійський університет. Решта з носом конкуренти явно не зраділи її перемозі!
Може, це вони підробили зникнення велелюбної відмінниці? .. Ну нічого, Степаша обов'язково знайде подругу і ще покаже всім, на що здатні дівчата! Тим більше один з однокурсників Наташки дуже навіть підходить на роль хлопця її мрії!

Донцова Дарья. Пальцы китайским веером. Як відомо, ініціатива карається! Але хіба Даша Васильєва могла пройти повз загадкової історії? А починалося все цілком невинно: її попросили пожити в будинку Майї Михайлівни, котра захворівшої матері приятеля, позалицятися за улюбленцем господині - розкішним котом на прізвисько Рудольф Іванович. Виявилося, Майя Михайлівна, що жила неподалік від клініки неврозів, була доморощеним психотерапевтом. А в її відсутність виконувати цю непросту роль довелося Даші! Один з пацієнтів, підліток Іван, повідав льодову душу історію - вітчим вбив його сестру, потім матір, а тепер робить замах на життя самого Ванечки! Звичайно, любителька приватного розшуку кинулася на допомогу, але їй довелося відволіктися на іншу "клієнтку" - мила дівчина Елечка мріяла вийти заміж, проте все женихи втікали від неї на другому побаченні. І як же Даші з'ясувати, в чому причина? Тільки ... сховавшись в шафі у нещасливої нареченої!

Донцова Дарья. Бутик ежовых рукавиц. Ким тільки мені не доводилося прикидатися, розслідуючи злочини! Але от уже не очікувала, що я, Євлампія Романова, змушена буду грати роль ... «вішалки». Або, іншими словами, манекенниці. І це з моєї-то зовнішністю! Але чого не зробиш заради клієнта ... Правда, мені всього лише і треба, що знайти негідницю, яка намагається виставити керуючу модним бутиком Ірину Шульгіну злодійкою. Можна сказати, нікчемна справа! І ось я кручусь перед примхливими клієнтками в шикарних вбраннях, а між справою веду розслідування. Тільки я вийшла на злодійку, тільки зрозуміла, через що вона будує свої підступи, як її взяли і пришили, висловлюючись мовою фешн-бізнесу. Ха-ха! Жарт! Вбивцю я відразу схопила за руку з затиснутим в ній закривавленим ножем. Однак стоп, не все тут так просто. Злочинниця зовсім не вона! А хто?..

Донцова Дарья. Безумная кепка Мономаха. Просто абсурд якийсь! Ось тепер, коли я, Євлампія Романова - можна просто Лампа - знайшла роботу в детективному агентстві - доводиться вмирати з нудьги. Немає клієнтів, і все! Але я була б не я, якби не накликала пригод на свою голову. Моя перша, з таким трудом знайдена, клієнтка стверджує, що її чоловік загинув в автокатастрофі ... два рази. Ось мені і доведеться перевірити: чи так це, чи мене угораздило зв'язатися з божевільною! Все одно до одного! Здається, у мого доброго приятеля теж поїхав дах - він вирішив приміряти на себе шалену кепку Мономаха!

Донцова Дарья. Билет на ковер-вертолет. Щоб написати захоплюючий дух детектив, потрібно розслідувати злочин ... Тому мені, Віолі Таракановій доводиться бігати по місту в пошуках кримінальних історій. Але на цей раз «історія» сама заявилася до мене додому. Убита наша сусідка Ліза Макаркина, на місці злочину взяли юну манекенницю Аню Галкіну. Весь двір дзижчить точно вулик - місцеві кумасі тільки і обговорюють, що любовні відносини Антона Макаркина з Анею. Піддавшись на умовляння матері Галкіної, я взялася за розслідування. І витягла на біле світло таку заплутану історію, що впору купувати квиток на килим-вертоліт ...

Донцова Дарья. Муму с аквалангом. Видавництво "Елефант" вирішило піднести розкішний подарунок своєму авторові - Аріні Віоловій! Значить, я, Віола Тараканова, друкуючи детективи під цим псевдонімом, відправлюся в ... рай на землі. Не дивуйтеся, тільки так і можна назвати шикарний готель в чудовому грецькому містечку Флорідосе. Правда, відпочивати мені було ніколи! Я знову опинилася втягнута в моторошну інтригу. Загадкові вбивства, катастрофи в минулому і сьогоденні прямо переслідують мене!  Але ж я просто хотіла допомогти нещасній жінці, жертві давньої автомобільної аварії, знайти згадку. Але пошук істини перетворився в нескінченний марафон - одна драма тягне за собою іншу ... Їх так багато! Де ж істина? І поки я докопувалася до неї, виявилася ще й в центрі скандалу. І як тепер виплутуватися? ..

                                                                          Наталія Ганженко.

                                  Бібліотекар Біликівської сільської бібліотеки – філіалу.

       

1 коментар:

  1. Мені було боляче й розбите серце, коли сім місяців тому між мною та моїм чоловіком у моєму шлюбі сталася дуже велика проблема. настільки жахливий, що подав справу до суду на розлучення. він сказав, що більше ніколи не хоче залишатися зі мною і що більше не любить мене. Тож він зібрав речі з дому і змусив мене та моїх дітей пережити сильний біль. Я намагався всіма можливими способами повернути його, після довгих прохань, але безрезультатно. І він підтвердив, що прийняв рішення і більше ніколи не хоче мене бачити. Тож одного вечора, повертаючись з роботи, я зустрів свого старого друга, який шукав мого чоловіка. Тож я йому все пояснила, і він сказав мені, що єдиний спосіб повернути свого чоловіка — це відвідати чародійця, тому що він справді це теж зробив. Тому я ніколи не вірив у магію, але мені нічого не залишалося, як слідувати його пораді. Потім він дав мені адресу електронної пошти заклинателя, якого він відвідав. dralaba3000@gmail.com. Наступного ранку я надіслала електронного листа на адресу, яку він мені дав, і заклинатель запевнив мене, що я поверну свого чоловіка протягом наступних двох днів. Яке дивовижне твердження!! Я ніколи в це не повірив, тому він поговорив зі мною і сказав мені все, що я мав зробити. Потім я роблю їх без збільшення, тому наступні два дні, на диво, мій чоловік, який не дзвонив мені протягом останніх 7 місяців, дзвонив мені, щоб повідомити, що він повертається. Так дивно !! Тож він повернувся того ж дня, з великою любов’ю та радістю, і вибачився за свою помилку та біль, який він завдав мені та моїм дітям. Тоді з того дня наш зв’язок став міцнішим, ніж раніше, за допомогою чудового заклинателя. Тому я пораджу, якщо у вас виникнуть проблеми, зв’яжіться з доктором алаба на електронну адресу: dralaba3000@gmail.com або зв’яжіться з ним у WhatsApp та Viber за цим номером: +1(425) 477-2744.......

    ВідповістиВидалити

Чи щаслива ти дитина?

                                                      Шукаємо щастя по країнах і століттях,                                               ...